.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خالی کردن حساب ۳۶۷ نفر با ترفند شارژ ارزان قیمت
فردی که با ترفند شارژ ارزان قیمت حساب ۳۶۷ نفر را در مازندران خالی کرده بود دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز،  سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه چند تن از شهروندان به پلیس فتا استان مبني بر اينکه برای خرید شارژ به درگاه جعلی پرداخت هدايت که پس از درج اطلاعات حساب بانکی تراکنش ناموفق داشته و بعد از آن مبالغی از حساب بانکی‌شان به صورت غير مجاز برداشت شده است.

 

او درباره دیگر اظهارات شاکیان، گفت: آنان اظهار می‌کردن بدون توجه به آدرس سایت طراحی شده، با این تصور که اطلاعات کارت بانکی خود را در سایت رسمی و معتبر ثبت می کند، برای ثبت‌نام اقدام کرده، در حالی که سایت مذکور، شبیه سازی شده سایت اصلی بوده و بدون توجه به این موضوع در دام کلاهبردارا اینترنتی واقع شده است.

 

سرهنگ خورشاد گفت: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن استان هم جوار بوده، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده در یکی از شهرهای استان دستگیر شده است.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی کلاهبردار و سارق اینترنتی شده اند، افزود: متهم پس از سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد، اقدام به خرید و فروش گوشی‌های تلفن همراه می کرد.

 

سرهنگ خورشاد گفت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به برداشت غیر مجاز از حساب 367نفر؛ به مبلغ 4.500.000.000 ریال از هموطنان کشور تا این لحظه اعتراف کرد.

 

رئیس پلیس فتا مازندران افزود: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس 01121824715به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.